T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
UŞAK / BANAZ - Mehmet-Makbule Erdem İlkokulu

MEHMET MAKBULE ERDEM İLKOKULU ÖZEL SERVİS TAŞIMACILIĞI

2023-2024 öğretim yılı boyunca Mehmet Makbule Erdem İlkokulu’nun öğrencilerinden isteyenlerin adreslerinden alınarak taşımacıyı tespit komisyonu ve taşımacı tarafından ortaklaşa belirlenen güzergâhlardan okula getirilmesi ve ders bitiminde de (Ders Başlangıç ve Bitiş Saatleri: 08.45 – 12.10, 13.40 – 15.05) tekrar adreslerine geri götürülmek suretiyle 25/10/2017 tarih ve 30221 sayılı Resmi Gazetede Yayınlanan Okul Servis Araçları Yönetmeliği ve 30/05/2018 tarihli MEB Okul Servis Araçlarının Çalıştırılmasına İlişkin Usul ve Esaslar kapsamında taşımacılığınyapılmasıdır.

 

İLANDIR

 

T.C.

BANAZ KAYMAKAMLIĞI

İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü

Mehmet Makbule Erdem İlkokulu

 

1)      İŞİN NİTELİĞİ VE YERİ

2023-2024 öğretim yılı boyunca Mehmet Makbule Erdem İlkokulu’nun öğrencilerinden isteyenlerin adreslerinden alınarak taşımacıyı tespit komisyonu ve taşımacı tarafından ortaklaşa belirlenen güzergâhlardan okula getirilmesi ve ders bitiminde de (Ders Başlangıç ve Bitiş Saatleri: 08.45 – 12.10, 13.40 – 15.05) tekrar adreslerine geri götürülmek suretiyle 25/10/2017 tarih ve 30221 sayılı Resmi Gazetede Yayınlanan Okul Servis Araçları Yönetmeliği ve 30/05/2018 tarihli MEB Okul Servis Araçlarının Çalıştırılmasına İlişkin Usul ve Esaslar kapsamında taşımacılığınyapılmasıdır.

2)      ŞARTNAME VE EKLERİNİN NEREDEN HANGİ ŞARTLARLA ALINACAĞI,

Taşıma işi için hazırlanan şartname ve ekleri Dilek Mahallesi, Esentepe Sokak No:25 Banaz/Uşak adresinde bulunan okul müdürlüğümüzden (Mehmet Makbule Erdem İlkokulu Taşımacıyı Tespit Komisyonundan) 01/08/2023 – 20/08/2023 tarihleri arasında mesai günleri ve mesai saatleri içerisinde ücretsiz olarak istekli taşımacılar tarafından alınabilecektir. Servis çalıştırma işine ait şartnamenin tasdikli örnekleri isteyenlere bedelsiz verilir.

3)                 SERVİS ÇALIŞTIRMA İŞİNİN NEREDE, HANGİ TARİH VE SAATTE YAPILACAĞI,

Okulumuz öğrencileri için Okul Servis Araçlarının Belirlenmesinin Tespiti İşi 21/08/2023 Perşembe günü saat 10.00 da okulumuzun öğretmenler odasında yapılacaktır.

4)  İSTEKLİLERDEN ARANILAN BELGELERİN NELER OLDUĞU,

Okul servis araçları taşıma işine katılabilme şartları ve istenilen belgeler şunlardır:

a) Tebligat için adres beyanı, irtibat için telefon numarası, varsa faks numarası ve elektronik posta adresi,

b) Gerçek kişi olması hâlinde servis çalıştırılması işinin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret ve / veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

c) Tüzel kişi olması hâlinde mevzuatı gereği tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğu ticaret ve /veya sanayi odasından servis çalıştırılması işine ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,

ç)Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilikler de üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler,

d) Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu,

       e) Tahdit ve/veya tahsis uygulanan illerde tahditli/tahsisli araç plaka belgeleri, diğer illerde ise Okul Servis Araçları Yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri,

       f) Taşımacının servis ve yolcu taşımacılığını gösterir NACE kodlu faaliyet belgesi,

5)  OKUL SERVİS ARACI OLARAK ÇALIŞTIRILACAKLARIN TESPİTİ

Komisyon isteklilerin belgelerini inceleyerek eksik belge nedeniyle değerlendirmeye alınmayacakları tespit eder. Bu işlemler, istekliler önünde bir tutanakla tespit edilir. Tutanaktan sonra, okul servisi taşıma işine katılamayacak olanlar salondan çıkartılır.

Komisyon karar verirken; isteklilerin araç yaşı, özmal durumları, okulun bulunduğu il/ilçe sınırları içerisinde gerçek kişilerde ikametgâhının, tüzel kişiliklerde ise şubesi ve/veya merkezinin bulunması, aynı okulda daha önce servis taşıma işi yapıp yapmadığı ve servis taşıma işine başladığı tarihi dikkate alınacaktır.

Şartnamedeki tüm maddeler istekli tarafından “okunup kabul edildi” şeklinde el yazısı ile yazılarak imzalanacaktır. Aksi takdirde teklif değerlendirmeye alınmayacaktır.

Belirtilen kriterlere göre yaptığı değerlendirme sonucunda uygun bulduğu istekliye okul servis taşıma işini yaptırmaya karar verir. 

6) EVRAKLARIN KOMİSYONA TESLİMİ

    (1)  İstekliler, ilanda belirtilen saate kadar (21/08/2023 günü saat 10.00) servis taşıma işi için istenen evraklarını komisyona tutanakla teslim eder.

     (2) Taşımacıyı tespit komisyonuna verilen dosyalar herhangi bir sebeple geri alınamaz.

 

 

 

 

 Taşımacıyı Tespit Komisyonu

 

 

 

 

Mehmet DOĞAN             Muammer ŞAHİN             M. Hüseyin ÖZDEMİR                    Ahmet UÇAR

Okul Aile Birliği Bşk.          Öğretmen                                  Veli                                                  Veli

 

 

01/08/2023

Murat DEMİR

Komisyon Başkanı

Okul Müdürü

 

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 01.08.2023 - Güncelleme: 01.08.2023 15:19 - Görüntülenme: 79
  Beğen | 0  kişi beğendi

Etiketler :
SERVİS, OKUL, ÖZEL,